هتل های کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد.برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگرانتور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ و ...

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: